ezgi

ezgi
@shezgi
2/10
Heyecanla başladığım fakat beklentimi karşılamayan bir kitap oldu. Bir yere kadar severek okudum ama sonrasında çok sıkılmaya başladım. Üslubu bir kitaba yakıştıramadım açıkçası belki bir blogta yazılmış olsaydı daha okunabilir olabilirdi kendi açımdan. Fakat çok beğendiğim bir bölüm vardı: Sahte Anı Sendromu. Bu bölüm çok ilgimi çekti ve hiç sıkılmadan okudum. Bunun haricinde bana pek bir şey katmadı.
Zafer Sızlanarak KazanılmazHaluk Tatar · Destek Yayınları · 20193,011 okunma