Yanlış olan neydi? Kafamı meşgul eden neydi?
En başından beri dikkatim dağınıktı.
Bakışlarıyla, duruşuyla dikkatim dağıldı..
ve daha bir sürü şey..
Kendi gücüm gözümü kör etti.
Rakibimi ''görebilmenin'' yolu yoktu.
#243155167
Seni suçlamıyorum. Çok fazla kendine güveniyordun ve korkusuzdun. İlk yenilgin sende şok etkisi yapmış olmalı. Yenilgin ve yalnızlığından kaçtığın için seni suçlamıyorum. Seni hiçbir şey için suçlamıyorum. Sadece bir insansın.
hocam yine de bu kadarı biraz fazla ya abartmasak mı ??? yeri gelmişken kabul etsin işte.
Tutkuyla istediğim amaç için düşüncesizce saldırdım. Bir stile sahip değilim, gücümden çok emindim. Bir kere dövüşe girince, bir şekilde kazanmayı başaracağımı sanıyordum.
Ne kadar saçma.. Aptalca kendini beğenmişlik. Affedilemez. Haklı görülebilir bir tarafım yok!
bu karakter mi onu anlatıyor yoksa o mu bu karaktere bürünmüştü ya.. inanilmaz..