Kitap normalde ortalamanın üzerinde; ama yazardan beklentim daha yüksek olduğu için biraz hayal kırıklığı yaşadım. Olay kurgusu güzel; ama kurgu gereksiz detaylarla dolu. Akıcı bir kitap. Sayfaları nasıl çevirdiğiniz anlamıyorsunuz; ama olaylardaki klişeler insana içinden "sende mi?" dedirtiyor. Keyifli okumalar.