O günlerdeki Irak savaşından da bahsetti.”Savaşı biz kazandık.Vatansever ikiyüzlülük had safhada .Çöl Fırtınası’yla ilgili koleksiyon kartları, bayraklar,tampon çıkartmaları, zaferimizi anlatan birçok video satın alabiliyoruz, böyle bir ayrıcalığımız var .Sokakta yürürken sanki Nürnberg mitinglerindeki gibi bir his duyuyorum.Aa,belki Amerika’da birlikte turneye çıkıp sahnede Amerikan bayrağı yakarız ne dersin?