Okul hakkında ne düşünüyorum söyleyeyim, Jerry. Tam bir vakit kaybı. Bir sürü insan koşup duruyor, birbirine çarpıyor. Öndeki adam "iki artı iki" diyor. Arkadakiler "dört" diyor. Sonra zil çalıyor ve sana bir kutu süt ve tuvaletini yapman için de bir izin kağıdı veriyorlar. Zeki insalara göre bir yer değil Jerry. Biliyorum bu çok sevilen bir fikir değil ama düşüncem bu yönde.