Şehmus Bağcı

Reklam
Ah aşkın yalnızca bu sıcak yanını yaşasaydım,endişeleri olmasaydı,ne iyi olurdu!
Sayfa 304·Kitabı okudu
Alıntı
Çevrenizde hayat,bedeninizde bütün güçleriniz ayaklandığında başlayacak.
Sayfa 303·Kitabı okudu
Alıntı
Ne için,kim için yaşayacağım?dedi.Neyi arayacağım?Düşincemi,niyetimi neye yönelteceğim?Hayatımın çiçeği soldu benim,yalnızca dikenleri kaldı.
Alıntı
Reklam