Hiçbir şey ceset kokusuna benzemez.
Cesetlerin gerçekten leş gibi kokmaya başlaması biraz aman alır. Ah, ölmeden önce altınıza kaçırmazsanız öldükten hemen sonra kaçırmanız muhtemeldir; korkarım fani bedenlerinizin bir özelliği var. Ama kastettiğim alelâde bok kokusu değil,nazik dostlarım. Basit faniliğin göz yaşartan kokusundan bahsediyorum.