İnsan bir yerde kendini bırakmalı
Hiçe saymalı düzenini dünyanın
Yaşamalı şöyle alabildiğine
Büyük delilikler yapmalı
İçmeli
Sevmeli
Küfretmeli
-ÜYO
tiktok.com/sibelalieninstagram.com/sibelalien
Atomun içine girilince ve daha derinlere doğru gidilince, ortaya insanları çok şaşırtan bir gerçek daha çıktı: evrende temel bir yapıtaşı yoktu. Evrenin temelinde dev bir enerji okyanusu vardı. Var olan her şey, bu enerjinin değişik görüntülere bürünmesi sonucunda ortaya çıkıyordu.
Evren, atom altı düzeyde bizimle iletişim kuruyor, bizimle irtibata geçiyor ve bizim düşüncelerimize ve sorduğumuz sorulara cevap veriyordu.
Yani, kuantum düzeyde biz, evrenin oluşumuna etkide ve katkıda bulunabiliyorduk.
Her şeyi kapsayan ve yöneten Yaratıcı Düzey şöyle der: “Her şey olması gerektiği zamanda ve olması gerektiği şekilde gerçekleşir.”
Akıntıya karşı kürek çekmek imkansızdır.