İnsan bir yerde kendini bırakmalı
Hiçe saymalı düzenini dünyanın
Yaşamalı şöyle alabildiğine
Büyük delilikler yapmalı
İçmeli
Sevmeli
Küfretmeli
-ÜYO
tiktok.com/sibelalieninstagram.com/sibelalien
Taksiden inen kız, Bodrum’da birkaç ay önce tanıştığım Gamze’den başkası değildi. Bu duruma inanmam birkaç saniye sürecekti. Yeryüzünde meydana gelebilecek sonsuz olasılık arasında, tam o anda, ben o masada otururken, Gamze taksiden hemen masamın yanında iniyordu.
Bu bir tesadüf müydü şimdi?
Çıkardığım eşofmandaki yırtığa baktım bir süre, yaklaşık on beş santim uzunluğundaki yırtık bana göz kırptı. Spor yapmaya giderken genellikle bu mavi beyaz eşofmanı giyiyordum, eski kız arkadaşımın bana bir hediyesiydi. O anda, kızla aramızdaki yarım kalmış hikâyenin tamamen sona erdiğini hissettim derinlerde, nedense…