Sibel

Sibel
@sibelb_
Kuşlara, masmavi gökyüzüne ve çocuklara inanıyorlardı..
'Dürüst bir insan daima çocuk kalır.'
Sayfa 39
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insanı tam manâsıyla yazmak/anlatmak ne derece mümkündür? Sınanmış dostluklar, aziz hatıralar, emekler, eserler, güzel ve buruk günler. Bunların hepsi bir yazıya sığabilir mi? Sığmaz.
Sayfa 38
Sadece âkil insanlara değil, adil ve asil insanlara da ihtiyacımız var. Çünkü en büyük eser, bir duruşa sahip olmaktır.
Sayfa 37
'Bazı insanlar, bir insandan çok daha fazlasıdır.'
Sayfa 36
'Bir iç kanaması gibi sessiz ve derin.'
Sayfa 35