Sibeelllll

Sibeelllll
@sibelltrgtt
~ Öğretmen
Üniversite
Îstanbul
16 Eylül
99 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Her şey geçer. Acının ardından neşe gelir; sıcaklık buzu eritir.
Domingo Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
“Depresyondaki insanların mutlu olmak istediklerini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Mutlu olma lüksünü umursadıkları falan yok. Acı hissetmesinler, acı olmasın yeter.”
Domingo Yayınları·Kitabı okudu
Psikoloji
“Depresyonun en temel belirtilerinden biri umutsuzluğa kapılmaktır. Sizin için bir gelecek yoktur. Tünelin ucunda ışık varmış gibi hissetmenin tam tersidir, tünelin iki ucu tıkanmış ve siz içeride sıkışmışsınız gibi gelir.”
Domingo Yayınları·Kitabı okudu
Psikoloji
Kitapsever insanlar hakkındaki klişelerden biri de yalnız olduklarıdır, halbuki beni yalnızlıktan kurtaran kitaplardı. Eğer bir şeylere fazla kafa yoran biriyseniz, farklı telden çalan bir dolu insanla çepeçevre kuşatılmaktan daha yalnız hissedebileceğiniz bir yer yoktur yeryüzünde..!
Domingo Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
“Depresyonu hiç yaşamamış birine anlatmak zordur. Bir uzaylıya dünyadaki yaşamı anlatamaya benzer!”
Domingo Yayınları·Kitabı okudu
Psikoloji
Reklam