sibel yiğit

sibel yiğit
@sibellygt
Ölmedin ki yas tutalım..Bizimki yokluğuna isyan 🖤🖤 #sONKASIM193oo
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nazım..
‘Ben iceri düstügümden beri güneşin etrafında on kere döndü dünya. ona sorarsanız : "lafı bile edilmez, mikroskobik bir zaman." bana sorarsanız : "on senesi ömrümün." bir kur$un kalemim vardı ben içeri düştügüm sene. bir haftada yaza yaza tükeniverdi. ona sorarsanız: "bütün bir hayat." bana sorarsanız : "adam sen de, bir iki hafta. ..... ve gayrısı, mesela benim on sene yatmam, lâfü güzaf...’
Şiir