Sibeweyh

Sibeweyh
@sibeweyh
kitabın sonu için; her ne kadar arkadaşım ESMA neil'in başka bir şansı olmadığını söylese de, her zaman ikinci bir seçenek vardır.
Roman-Edebiyat

mine !

@vehhawk
·
Filminden uyarlanarak yazılan bu kitap, çocukların adım atmak istediği hayallerinde aile desteğinin ne kadar büyük bir basamak olduğunu hatırlatıyor. Film mi önce izlenmeli yoksa kitap mı önce okunmalı derseniz, her ne kadar film daha önce çıkmış olsa da kitabı önce okuyup, karakterleri hayalimde canlandırmış olmaktan gayet mutluyum. Filmi ise defalarca izleyip, cebren çevreme izlettim. Genel olarak izleyenlerine ve okuyanlarına insanların daima farklı bakış açılarına sahip olmaları gerektiğini anlatan bir eser.
ESMA isimli okura yanıt verildi
Sibeweyh
Dinlemedim ama bence haksızsın ya