"... Şimdiden sonra kimin için çalışacağım?
Zenciye:
-- Kendin için!
Sefile:
--Heyhat! Ben artık mevcudiyetimi bile unutmak isterim; bana hayat ve saadet yalnız oydu! Artık hepsi bitti, yaşmak neye yarar!
Zenciye vakur bir tavırla:
--Hayır hanımcığım, hayır! Hiçbişey bitmedi, hepsi duruyor. Daha çok gençsin, sebat ve gayretimizi birleştirerek maksadımıza ulaşalım da bak! Dünyada senin için daha ne saadetler, ne bahtiyarlıklar bulunacaktır.
Sefile:
--Benim için bahtiyarlık mı edeceksin?
Zenciye metin sesle:
--Onu sana kadir-i mutlak olan Rabbülalamin ihsan edecektir.