sule

sule
@sierrauniform
oxymoron
“Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ağlamak kötü bir şey mi?” “Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?” “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
“Çabalarım boşunaydı. Bazen büyük insanları anlamak ne güç oluyordu!”
“İnsan uyudu mu her şeyi unutur.”