Bakın şimdi, benim çok sevdiğim bir öğretmenim var, vardı demeyeceğim çünkü hâlâ çok seviyorum. Öğretmenler gününde uzun bir mesaj attım, o da bana uzun mesajla cevap verdi. Dedim ki vakit geçirmek istiyorum. Tamam dedi ayarladık. Kafeye tam girdik sanki inat yapar gibi bütün öğrenciler oraya toplanmış ve sürekli biri geliyor masaya. Sonra gelen öğrenci dış görünüşünü değiştirmiş, hoca direk bu ne iğrenç olmuşsun diyor. Önce bir anlam vermiyorum. Sonra kedi gibi olmuşsun diyor, hoca benden onay bekliyor nasıl diyor öyle değil mi, yoo diyorum çok güzel olmuş. Kız gidince hocayla konuşuyoruz insanları kırmak istemem diyorum. Ben kırarım diyor, belli oldu diyorum. Ve o hoca o kadar yalnız ki bütün okul bir yere davet edilse o edilmez o şekilde. Ama çok mutlu. Onu örnek alın...