my

my
@siiryuklubulut
bi yanım asaf halet söylüyor diğer yanım fabrika
“sezgi, tanrı’nın bize ödünç verdiği bir ışıktır.”
Reklam
“o işin başarılmasının imkansız olduğunu bilmedikleri için başardılar.”
ben köşeliydim, hayat dedi düz olana yanaşırım. değişme zamanı.
luctor et emergo!
mesela annenin gereksiz neşesinden anlıyorsun bir şeylerin yolunda gitmediğini. o an yolunda gitmeyen şeylere değil de annenin yıllanmış olan “her şey yolunda” duruşuna içerliyorsun en çok. sindiremiyorsun artık bazı hakedilmeyişleri. hayata hırçınlığında bundan. içindeki her şeyi hallederim diyen savaşçı küsüyor sonra. annem mutlu olsa diyosun ne çaban kalıcak ne savaşın bu hayatla. annem mutlu olsa…mg
Reklam