my

my
@siiryuklubulut
bi yanım asaf halet söylüyor diğer yanım fabrika
Puan vermedi·240 syf.··
2026 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Haziran 2026 09:06
merhamet ve güzel ahlak timsali en güzel örnek olan peygamberimizin çocuklara nasıl davrandığının anlatıldığı bu kitabı bitirdikten sonra ebeveynlik sürecinde bebeğimi değil kendimi eğiteceğimi bir kez daha çok iyi anladım. efendimizin hayatından her bir davranış başlık başlık işlenmişti. çocukluğumdan beri dinlediğim hikayelerdi aslında her biri, beni en çok etkileyen kısmı her bir davranışın allahın bir esmasına ayna oluşuydu. bu bilinçle davranışlara bakmak çok hoşuma gitti kendimde de gördüğüm bazı huyların aslında allahın yansıması olduğunu sürekli idrakimizde tutarak yaşamak bu hayatı daha katlanılabilir kılabilir. hatta katlanılabilir kılacak tek şey belki de. hep korkmuşumdur ve büyüklüğünün farkında olmuşumdur bir insan yetiştirmenin ne kadar mühim ve zor olduğunun. ahlaklı bir insan yetiştirmenin, bir zihni inşa edecek olmanın mucizeliği beni büyülemiştir. sünnet pedagojisi etrafında evlatlar yetiştirebilmeye ben de niyet ediyorum. kitapta geçen “en kıymetlisini en kıymetliyle yetiştirmek” bilincini hep hatırımda tutmaya çalışarak rabbimin de yolumu kolaylaştırması için hep dua ederek bu yolculuğa çıkmaya niyet ediyorum. göz aydınlığı evlatlarımız olsun, rabbim de bize güzel hatırlanan ebeveynlerden olmayı nasip etsin. kaleminize sağlık, vesile olduğunuz farkındalıklar için teşekkür ederim. allah razı olsun. Peygamberimiz (ASM) Çocuklara Nasıl Davranırdı? Nuriye Çeleğen
Peygamberimiz (ASM) Çocuklara Nasıl Davranırdı?Nuriye Çeleğen · Timaş Yayınları · 2023184 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·144 syf.··
2025 5. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2025 21:43
bu ilk incelemem. kitaptan sonra yakışık olacağı gibi mükemmel olmaya çalışmayacağım, içimden geldiği gibi yazıyorum. sen ne düşünürsün düşünmeden :) kendimi bu kadar bulduğum bir kitap daha olmamıştı. çuvaldızı da iğneyi de hep kendine batıran ben, sen, biz yani. bizim kitabımız bu. o kadar çok altını çizdim ki. alıntılarımdan da anlarsınız. kah üzüldüm kah güldüm kah dalga geçtim kendimle. ama çok iyi geldi. hem yalnız olmadığımı bilmek. hem normalimi bulmak çok iyi geldi. hep kendini eleştiren, ne yapsa kendine yaranamayan, kimseye yük olmamaya çalışırken kendi kendine kocaman yük olan, kendinden çok herkesi düşünen kim varsa alsın okusun. şifalansın. bundan sonra kişisel gelişim okumalarıma ara vermeye karar verdim. bu baya bi yetti. biraz sindireceğim. teşekkürler Baek Sehee
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma