Sıla

Sıla
@silaaai
Quousque eadem ?
Hiç hassas değilsiniz: Yalnızca doğrular var sizde, yani haksızlık.
Reklam
Bir kişiyle olsun, her şeyimi kendimle konuşuyor gibi konuşmak istiyorum.
Yalnız şunu unutmayın, insanın kendi küçüklüğünün, zayıflığının bilincine varmasının öyle bir utanç sınırı vardır ki, bunun ötesine geçemeyip kendi utancından muazzam bir haz duymaya başlar.
Sorun onlara, her birine tek tek sorun bakalım mutluluktan ne anlıyorlarmış? Ah inanın, Kolomb Amerika’yı keşfettiği anda değil, onu keşfederken mutluydu.
İnsanda kendini yok etme yasası ile kendini koruma yasası eşit güçtedir! Şeytan henüz bilmediğimiz bir zamana kadar hükmedecektir insanlığa.
Reklam