Sıla

Sıla
@silaaai
Quousque eadem ?
@silaaai·
·
sabitlendi
Tamamlanmamış bir şeydir insan benim gözümde.İnsanları sevmek mahvederdi beni.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Önce zorunlu olanı istemek, sonra da istenileni sevmek gerekiyor.
Yaşarken yaşayın! İnsan, yaşamını tamamlayıp öldüğü zaman, ölüm, taşıdığı dehşeti yitirir! İnsan doğru zamanda yaşamazsa, asla doğru zamanda ölemez.
Bazen yaşamın o kadar içini görebiliyorum ki birden doğrulup çevreme baktığımda kimsenin yanımda olmadığını, bana eşlik eden tek şeyin zaman olduğunu görüyorum.
Bu yalnızlığım insanların var ya da yok olmasıyla ilgili bir şey değil.