Hayat dediğin cehennemin bir parçasıdır, hani derler ya , ' Dünyada güzellikten çok kötülük vardır, ' diye, gerçekten de öyle. Mutluluğa atılan her adım beraberinde binlerce kötülük getirir. İnsan bir yıl boyunca bir gün bile hiçbir telaşesi olmadan yaşayabilse... yok yok... Yarım gün bile telaşsız geçirebilirse o insan mutlu biridir demektir.