Sessizlik iyidir.

Sessizlik iyidir.
@silent_hearts
Eski hesabın şifresini ve adresini unuttuk her şey orda kaldı yeni bir sayfa yeni bir hikaye ile başlıyoruz..
Gölgeye girenin gölgesi olmaz.
Alıntı
Reklam
Buldum kitaplarda
Gönderi kullanım dışı
Seni seven bir kalp bulursun Ama o kalbi avuçlarının içine koyamazsın İnsan böyledir işte hep sevilmek ister Sevgiyi buluncada o olmadığını fark eder. Yada ondan kaçar Engeler vardı belki de o engellere takılır Ama sevmek ve sevilmek insanlara bahşedilen en güzel şey değil midir Sevgi olmayınca hayat ne yarar Nefes alıp vermenin bir anlamı kalır mı ?
Sevdiğinden uzağa düşmüş kimseye her yer gurbet
Edebiyat