"Ne oldu da birden daldın gittin?"
"Biz kızlar arada yaparız öyle."
"Ne yaparsınız?"
"Dalar dalar gideriz işte."
"Hım, siz kızlar genelde bir erkeği düşünürken böyle dalıp dalıp gidersiniz."
"Ne münasebet. Kendinizi hayatın merkezinden görmeyi ne çok seviyorsunuz. Tamam, birini düşünüyordum."
"Kimi düşünüyorsun?"
"Bunu söyleyemem."
"Yoksa beni mi?"
"Hayır tabii ki seni düşünmüyorum."
"İyi."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sadece hayatta olduğum için mutlu hissediyorum; çok ilginç bir dünyada yaşıyoruz. Her şeyi bilseydik, bu kadar ilginç olmazdı, değil mi? O zaman hayal gücüne yer kalmazdı, değil mi?