Yoksulları ve ezilmişleri daha fazla yoksulluk ve esarete itmek yerine ,onlara kalbinizi açmalısınız.Fazla zaman kalmadı .Eğer değişmezseniz ,bu sonunuz olur .
Bir ekonominin büyümesine yardımcı olmak ,sadece piramidin tepesinde oturan az sayıda insanın daha da zengin olmasına yol açarken ,diptekiler için onları daha da aşağıya itmenin ötesinde hiçbir şey yapmamaktadır.