Şimal Ülkü

Şimal Ülkü
@simalulku
İnsan hayatı denen bu yolculukta benim bulduğum en iyi nevale kitaplardır ve ondan yoksun anlayışta insanlara çok acırım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesin gözü dışardadır;ben gözümü içime çevirir,içime diker,içimde gezdiririm.Herkes önüne bakar,ben içime bakarım:Benim işim gücüm kendimledir.Hep kendimi seyreder,kendimi yoklar,kendimi tadarım.Herkes kendinden başka şeylerin peşindedir;hep kendinin ötesine gitmek sevdasındadır.
Bütün dertlerin bittiği yere gideceğiz diye dertlenmek ne budalalık!