Yürüyorum hasret sokağının o en unutulmaz zamanlarında
Gökyüzü bedbaht bir karanlığa düşmüş
Hayat umutsuz bir kalabalık
Her yanımdan koşuşturan bu yalnızlık nereye…
Yürüyorum,gözlerim korkuyor ya bir sokaktan çıkarsan karşıma
Bu gökyüzüne sığdırmam içimi
Güneşimi, çoktan kaybettim gözlerinde
Yürüyorum,usulca bir rüzgar savururken
Yalnızlığımı,çarpıyorum kaldırımlara
Bir damla yağmur soğuk yüzüyle
Çarpıyor o en dipsin sayfalarıma
Ellerim ceplerimde,üşüyor bir yanım
Hayat umursamaz bir ahenkle vuruyor
Tellerine,kulaklarımda fırtınalar
İçimde bir son ve ben yürüyorum
İzini kaybettiğim sokaklarda