"Seni düşlediğim saatlerdeyim yine,
Aşkla savaştım , lakin savaşın erleri
Birer birer yenildi şimdilerde...
Seni sevdiğim günleri özlediğim zamanlardayım,
Duygularım uzun yola gider gibiydi
Kalbimse, o ışıklı caddelerin karanlığında şimdi....
Seni ve bizli günleri bıraktığım düşlerdeyim,
Sense o sokak lambasının altındaki
Yalnızlığını kutlayan o adam gibisin şimdi...
Seni sevdiğimi anladığım o tarihteyim,
Ne yazık ki sevgimi boşluğa vermişim gibi
Karşılıksız kaldı sevgim de, o sığındığımı sandığım limanda yok şimdi..."
E.G.🔏