M.

M.
@simeranyalitalebe
Çok geçmeyecek aradan Şöyle diyeceğim: Bulutlar açmadı Mavi gök orda mı?
yine mutad hünerimi göstereceğim ve çocukluk günlerimin ince sazıyla suzinâk makamından bir şarkı ağzıyla yine billahi kahredecek dil-i nâşâdımı seni böyle uzak, seni dumanlı, eğri bir aynadan seyreder gibi kafamın içinde duymak…
Sayfa 55·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umut etmek...
En güzel deniz: henüz gidilmemiş olandır. En güzel çocuk: henüz büyümedi. En güzel günlerimiz: henüz yaşamadıklarımız Ve sana söylemek istediğim en güzel söz: henüz söylememiş olduğum sözdür.
Sayfa 49·Kitabı okudu
en fazla bir yıl sürer yirminci asırlılarda ölüm acısı.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Ben yanmasam sen yanmasan biz yanmasak, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa…
Sayfa 23·Kitabı okudu
Kitap/Dizi/Film/İtiraf
Aşk ve Gurur’u ilk gençlik yıllarımda okuyup beğeniştim. Filmini de üç dört yıl önce izlemiştim. Arada ne kadar fark var bilmiyorum ama ikisi de güzeldi. Uğultulu Tepeler’i okumamıştım. Filmi görünce gidip izlemek istedim. Eğer kitap da böyleyse okumak istemem. Film dümdüz klişe romantik film. 3/10. Hadi 4/10 olsun. Yaprak dökümünü ise ilk olarak izledim mesela sonra okudum. O da kitap olarak eksik hissettirdi. Dizinin o entrikalı havasını, o yoğun rezilliği:) hissedemedim. Çalıkuşu’nda ise önce romanı okudum ve hoş geldi, okuması keyifliydi ama dizisi resmen psikolojimi bozdu.