"Aslında güzel olmasa bile ismini güzelleştirecek şekilde yaşamak... İsminin insanların zihninde son derece güzel ve hoş şeyler uyandırmasını, böylece onu asla sadece bir isim olarak görmemelerini sağlamak. Sana çok teşekkür ederim."
"Oysa iyiliğe ve şeylerin büyüsüne inanmak istiyorum hala. Masum bir öpücük bozabilsin yüzyıllık büyüyü. Fişi prize takınca lamba yansın yine ama bir matematik formülü olmasın bunun karşılığı, Tanrı'nın eli gibi düşünmek istiyorum. Bilgi ve gerçeklik duygusu var ettiği kadar yok da ediyor insanı. "