Kitabı aldığımdan beri uzun süredir okunmayı bekliyordu ve sonunda okuyup bitirdim. Bazı cümleleri -sade bir dili var ve akıcı- ve güçlü karakteriyle beni etkilemeyi başardı diyebilirim. Bir oturuşta da okunabilecek bir kitap aslında. Kitabın özellikle sonlarına doğru anlayabileceğiniz tesadüfler bir yandan 'yok artık hadi ordan kimin başına gelir ki bunlar türk dizisinde miyiz?' dedirtecek cinsten olsa da 'acaba bizim de hayatımızda görmek istemediğimiz hatta belki de bariz olmasına rağmen göremediğimiz tesadüfler olabilir mi?' diye de sorgulatıyor insana diyebilirim. Okunur mu derseniz kesinlikle okunur. İsmine yaraşır bir ruh haline de bürünebilirsiniz okurken. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar dilerim :)