Kitaba ilk başladığımda "O kadar övülen kitap bu mu yani, e bu çok sıkıcı" demiştim kendi kendime.
Olaya girdikten sonra beni içine çekmeye başladı. Yeri geldi içinde kendimi buldum. Kitap hakkında muhteşem, aşırı tavsiye ediyorum, kesinlikle okunmalı diyemem. Hani olmasa da bir şey kaybedilmez. Fakat çok fazla hayatındaki olumsuzluklara söylenen, keşke şöyle değil de böyle yapsaydım deyip sitem eden biriydim ve bu kitap bu konuda bakış açımı etkiledi açıkçası.
6/10 bir kitaptı bence.