Öncelikle kitap çok akıcı bir şekilde ilerliyor. İki farklı karakterin hikayesinden oluşuyor. Uzun bir kitap olmasına rağmen sizi içine çekiyor. Anneliğin ve kendi ayakları üzerinde duran kadınları çok güzel anlatıyor. Bunun yanı sıra üzücü ve sizin içinizi burkacak kısımlar da var. Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ben kitabı okurken gerçekten çok büyük keyif aldım.