Normalde klasik kitapları pek sevmem ama bu kitap gerçekten çok hoştu,baş karakterin ağzından yazılan mektuplar hayatı, kişiliği, yazımı vb gerçekten hoş v okunacak bir kitap.Klasij kitaplara karşı önyarginiz varsa (benim gibi)bu kitabın kıracağini düşünüyorum :)