Kaybedecek bir şeyiniz yoksa değişiklikten korkmaya ya da ona kucak açmaya gerek yoktur. Değişim hayatın ta kendisidir. Değişmediğini bildiğim tek şeydir.
Doğa’da incelikli bir çekim gücü olduğuna inanıyorum; biz yeter ki kendimizi ona bırakalım, o bize gereğince yol göstermesini bilecektir. Hangi yolda yürüyeceğimize kayıtsız kalmaz. Doğru bir yol illa ki var ama özensizliğimiz ve ahmaklığımızdan dolayı yanlış yolu tercih etmeye pek yatkın oluyoruz.