Nefesimi tutarak okuduğum bir romandı, Hüzün,acı, teslimiyet,sevda hepsi ile birlikte gözyaşı içinde bir çırpıda bitirdim .. Mutlaka okunmalı ve bolca ders çıkartılmalı
Tek kelime ile muhteşem bir kitaptı. Muhteşem bir kurgu, akıcı üslup .. Bahadır Yenişehirlioğlu'nun ilk okuduğum kitabıydı son olmayacağını belirtmek isterim :) Sevmediğim tek nokta ise sonlarına doğru hikaye akış kazanırken yazar bizim tamamlamamızı ister gibi hikayeyi bitiriyor olması. Keyifli okumalar