Tek kelime ile muhteşem bir kitaptı.
Muhteşem bir kurgu, akıcı üslup ..
Bahadır Yenişehirlioğlu'nun ilk okuduğum kitabıydı son olmayacağını belirtmek isterim :) Sevmediğim tek nokta ise sonlarına doğru hikaye akış kazanırken yazar bizim tamamlamamızı ister gibi hikayeyi bitiriyor olması. Keyifli okumalar