İnsanı tüm yönleriyle ele almış yazarımız. okuması başta zor (makale severler farklı düşünebilir)sonra nasıl bittiği anlaşılmıyor. nicel olarak ince nitel olarak hazmedilmesi gereken bir yapıt.okuma grubunda okuyup ziyadesiyle istifade ettiğimiz bir kitap oldu.