Ve bir hüzün çöker göğüs kafesine,
Zaman lazım sadece unutacaksın.
Nasıl unuttuysan çocukluğunu,
Kırılan oyuncaklarını ,
Kırılan kalbini de öylece unutacaksın...
Şimdi bakıyorum, etrafta herkes bu tür konuşmalar yapıyor, motivasyon konuşmaları; "Yaparsın, edersin", diyorlar.Motivasyon değil, çoğu boş laf.Bir konuda başarılı olursun, güzeldir;belki bir konuda daha başarılı olursun, aferin.Ama yetmiş yıl yaşa yetmiş idealin olsun;aklına gelen her şeyi yap,her şeyi gerçekleştir gibi sloganlar palavradır.İnsan hayatı buna müsait değildir.Yoruluruz.Kişi yaptıklarını iyi ve ölçülü yapmaya odaklanmalıdır.
Bir hedef bulacaksınız, o uğurda çalışacaksınız, hedefinizi gerçekleştirmek için bir yol arayacaksınız, yol yoksa da o yolu yapacaksınız. Hayattaki gayemiz budur.