Bir yasayı benimseyen kimse, kendisini inandığı bir düzene yeniden yerleştiren yargıdan korkmaz. Ama insan acılarının en büyüğü yasasız yargılanmaktır.
Toplumda ki geri zekâlıların geri zekâlı olduklarını idrak edemeyip onları koruyacak birileri daima vardır.Bunu idrak edememelerinin nedeni kendilerinin de geri zekâlı olmalarıdır. Geri zekâlılar cennetinde yaşıyoruz; bu şekilde yaşayıp birbirlerine bu şekilde davranmalarının nedeni bu. Onların bileceği iş beni ilgilendirmez.Ama ne var ki onlarla yaşamak zorundayım .
Charles Bukowski