Nazi dönemi kitaplarını okumayı sevdiğim için okumuştum.Çok akıcı ve açık bir dili var.Savaş ve aşk çok güzel işlenmiş.Yaşananlar sarsıcı ama seveceğiniz bir kitap.
Victor Hugo ile tanışma kitabım.Ustaca kaleme alınmış, duygu yüklü bir kitap.Okurken kitabı yaşadım diyebilirim.Daha fazla ertelemeden okumalısınız bence.
John BOYNE' yi ''Çizgili Pijamalı Çocuk " kitabıyla tanıdım.Çok etkilenmiştim.Zirvenin Dibindeki Çocuk ' ta en az onun kadar sarsıcı ve muazzam bir eser.Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Kemal TAHİR' den okuduğum ilk eser.Okumakta bu kadar geç kaldığım için üzüldüm.Dili çok akıcı.Tarihi çok iyi kurgulamış.Hiç bitmesin istedim.Herkesin okumasını tavsiye ederim.
Devlet AnaKemal Tahir · İthaki Yayınları · 20198,9bin okunma