Victor Hugo ile tanışma kitabım.Ustaca kaleme alınmış, duygu yüklü bir kitap.Okurken kitabı yaşadım diyebilirim.Daha fazla ertelemeden okumalısınız bence.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
John BOYNE' yi ''Çizgili Pijamalı Çocuk " kitabıyla tanıdım.Çok etkilenmiştim.Zirvenin Dibindeki Çocuk ' ta en az onun kadar sarsıcı ve muazzam bir eser.Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Kemal TAHİR' den okuduğum ilk eser.Okumakta bu kadar geç kaldığım için üzüldüm.Dili çok akıcı.Tarihi çok iyi kurgulamış.Hiç bitmesin istedim.Herkesin okumasını tavsiye ederim.
Devlet AnaKemal Tahir · İthaki Yayınları · 20198,9bin okunma