Mehmet cebe

Mehmet cebe
@sineklimarket
Neva
1/10
Okuduğum en kötü şey ,kitap bile diyemiycem. Saçma bir şeyler okuma açlığınız varsa ,sizi 10 yıl tok tutar.birileri şişirmiş, birilerinde patlıyor işte
1000k
NevaIlgın Olut · Doğan Kitap · 20071,230 okunma