Konusu aslında çok güzel olabilecek bir konu ama tam değerlendirilememiş bence. Kurgu bana sıkıcı geldi maalesef. Yine de çerezlik bir kitap, kafa dağıtmak için okunabilir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Düşük puan vermek istemiyorum ama vermeye mecburum çünkü uzun zamandır okuduğum en sıkıcı klasikti. Olayların asla ilerlemeyişi beni bitirdi. Genelde filmleri tercih etmem ama bunun filmi daha iyiydi bence. Bitirmekte ısrar etme sebebim de bu yıl çok fazla kitabı yarım bırakmam. Şükür bitti ya.