Sanırım artık sevdiğim şeyleri kendimden başkası bilmemeli. Mesela en sevdiğim şairi sadece ben bilmeliyim, zevk alarak yaptığım şeyleri, en sevdiğim şarkıyı sadece ben bilmeliyim. Özgün yaşamak kimileri için zor oluyor ve ben başkasında kendimi görmek istemiyorum her ne kadar ben olamasalarda.