• Sinem

• Sinem
@sinemacr
Münzevi . unutmamam gereken şeyler var..
• | Öğretmen
Trabzon
66 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
" Sevgi asla sevenden daha iyi değildir."
Reklam
Artık koşmamayı öğrendim yetiştiğim yerden yakalıyorum hayatı.
İnsan ve Duygular
Kişisel gelişim kitaplarını dinlene dinlene okumaya bayılıyorum.
Bazen yaşamak sadece gülmekten ibarettir benim için. Gerçekten içten gülebiliyorsam eğer yaşıyorum demektir. Kendimi basit şeylerin derinliğinde buluyorum çoğu zaman. Bir yağmurun sesine takılıyorum, hayranlıkla dinliyorum. Küçük şeylerin verdiği mutlulukla hayatı kucaklamak istiyorum. Öylesine yoruluyorum ki bazen tüm o söylediklerimin aksine sadece uyumak hiçbir şey düşünmemek istiyorum. Yaşamak çok külfetli geliyor. En sevdiklerimden başlıyorum üzülmeye çünkü üzenler hep onlar oluyor. Çok kalabalığım ama bir o kadarda yalnız. Samimiyetin olmadığı insan ilişkileri görüyorum insanlardan uzaklaştırıyor beni. Yanılgılarımı düşünüyorum hiç yanılmam sandığım günleri… yaşamak isteyip yaşayamadıklarımı haketmediği halde güzel yerde olanları.. hayat diyorum sonra, elbette sevinçte olacak keder de. Hayat böyle işte.
Hayata Dair
Güzeli, iyiyi, doğruyu, adil olanı, merhametli olanı, durduğu yerde şiir gibi olanı, barış olanı, dostluk olanı, sevda olanı, insan olanı, maviye çalan gözleri olanı söylemeye devam edelim. Edelim ki kazanan iyilik olsun. İzdiham - Sayı 54 (Ocak-Şubat 2024)
Reklam