" 'Gurur,' dedi,' aslında çok sıklıkla rastlanan bir kusur. Bugüne kadar okuduklarım beni öyle olduğuna ikna etti. İnsan doğası gururlu olmaya özellikle yatkınmış ve gerçek olsun hayali olsun, herhangi bir özelliğinden dolayı bir tür kendini beğenme duygusu yaşamayan hemen hemen hiç kimse yokmuş. Kibirli ve caka satmaya meraklı olmak ile gururlu olmak farklı şeyler, gerçi bu iki sözcük zaman zaman eşanlamlı olarak kullanılıyor. Gurur daha çok bizim kendimizi nasıl algıladığımızla ilgili bir durumdur ama kibirli ve caka satma meraklısı olmak, başkalarının bizim hakkımızda neler düşündüğü ile bağlantılıdır.' "