huysuz bir tip değildi ve aslında ne dostluk kurmakta da ne de bu dostlukları kurulur kurulmaz daha da güçlendirmekte zorlanırdı. O sadece kendi başına olmayı yeğliyordu. sorumluluğun getirdiği tüm yüklerden nefret ederdi, hele de bu sorumluluklar onda ısrarla beklenilen ya da mecbur bırakıldığı şeyler olduğunda.