Sinem

Öfkeli bir karakter ve fazla hassas bir kalple doğmuşum. İkisi de bana çok zarar verdi.
Sayfa 37 - Alfa Kitap
Edebiyat
Reklam
İnsanlar bunca acı çekerken, İstanbul'da en iyi suşinin nerde yenilebileceğini konuşanlara dayanamıyordum.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Demek ki bazı acıları ölüm bile unutturamıyor, bazı davranışlar ölümden sonra bile bağışlanmıyor...
Sayfa 61 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesigine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi.
Sayfa 169 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Bakın size ne diyeceğim: Birinin iyi bir insan olduğunu mu düşünüyorsunuz? Önce eline biraz güç verin.