Okuduklarımdan bahsediyorum.
Son zamanlarda ise kendi yazdıklarımdan.
İMZA:MAHUR isimli romanımdan yaptığım alıntılara göz atabilirsiniz. :)
Satış Linki:
bkmkitap.com/imza-mahur
Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
-Neden mutlu olmalıyım?
Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
-İyi ki bir kere geliyoruz portuga.
Neden?
-İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
''... kimseye yük olmamak bir ahlak dersidir; ben kimseye yük olmuyorum! Ben kendi ekmeğimi kazanıp yiyorum; doğru, kuru bir parça ekmek, hatta kararmış ekmek; ama çalışarak kazanılmış, yasal ve hile hurda yapmadan elde edilmiş bir ekmek.''