Hep söylemek istemişimdir.
Ne yapayım?
(Seçenekli bir sorumluluğu almak anlamında değildir. 'İlgilenmiyorum' demektir.)
Aaa akşam olmuş. Ne yapayım???
Aaa bahar gelmiş. Ne yapayım???
Antidepresan gibi🫠😅
Bu benim kalbim ve bi bende güvende🐣yıllardır kimsesizliği olan bi sessizlik diliyorum kendime.Hayallerimi bezediğim pembe panjurlu evimde rabbim cömerttir dilerse bi ömürlük verir de verir şükürde🫠